Bigarren mintegia: 2022ko azaroan

« Matematikak euskaraz irakatsi » taldearen bigarren mintegiaren gaia « Ikasleen ingurunea eta aniztasuna kontuan hartu baliabideak sortzeko: hausnarketak eta ezarpenak » zen.

2022ko azaroaren 24 eta 25eko mintegian, aurkeztuak izan diren dokumentu eta argazki batzuk hona atzemanen dituzue :

Galderak irakaskuntza elebidunari buruz: Zein praktika? Zein helburu? Zein erronka? (FR)

• Maialen Mendibouren aurkezpena:

Ikasleak kooperazioa barneratzeko eta ahozko aurkezpenera tresnatzeko afitxak: elkarlana eta lankidetza (FR)

• Isabelle Sallaberryren aurkezpena:

Afitxak eta « matematikako ibilaldia » eta
Irakasleen dokumentuak (EUS eta FR)

Argazkiak

Maialen Mendiboure: elkarlana eta lankidetza
Isabelle Sallaberry: afitxak eta matematikako ibilaldia
Partaidetza IKASekin
Tailerrak: Patrick Urruty, Siegfried Maillard, Maud Combarieu, Daniel Elduyaen, Battitt Crépin